فروش انواع فن ضد حریق حرفه ای با قیمت مناسب

خرید فن ضد حریق
مطالب بیشتر : دمپر دود‌ ، دمپر بلیمو،موتور دمپر زیمنس

خرید فن ضد حریق برای محیط‌های صنعتی یکی از ملزومات مهم در سیستم ایمنی و تهویه به شمار می‌رود. محیط‌های صنعتی مختلف حساسیت‌های متفاوتی نسبت به عوامل انفجار دارند. در نتیجه این فن‌ها نیز با مدل‌ها و ویژگی‌های متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. این تجهیزات جزو بخش کاربردی و بسیار مهمی در سیستم تهویه مطبوع محیط‌های حساس به شمار می‌روند. گروه صنعتی تهویه سازه شار بهترین انواع این فن‌ها را با مشاوره‌های پیش از فروش عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش از طریق سایت تهویه سازه شار اقدام فرمایید.

تجهیزی به نام فن ضد حریق:

این فن‌ها به منظور کاهش غلظت آلاینده‌ها و تخلیه گازها و دود از محیط و منبع اصلی به کار می‌روند. استفاده از این تجهیزات در محیط‌های صنعتی مختلف میزان تاثیرپذیری از آلاینده‌های شیمیایی را به شدت کاهش می‌دهد. در نتیجه خرید فن ضد حریق سلامتی کارگران در محیط‌های صنعتی را به شدت تامین می‌کند. طراحی این فن‌ها به گونه‌ای انجام شده است که خارج کردن دود بدون خطر جرقه‌زنی انجام گیرد. در نتیجه احتمال بروز انفجار و حریق به کمک فن ضد حریق به حداقل خواهد رسید. همچنین در شرایط اضطراری نظیر انفجار و آتش‌سوزی این فن‌ها به سرعت گازهای سمی را از محیط خارج می‌کنند. فن‌های عادی در زمان روشن و خاموش شدن قوس الکتریکی یا جرقه ایجاد می‌کنند. در حالی که فن‌های ضد حریق به نوعی طراحی و ساخته می‌شوند که جرقه‌زنی نداشته باشند. پس در محیط‌های صنعتی حساس به راحتی و بدون نگرانی از بابت ایجاد انفجار قابل استفاده هستند. در ادامه بیشتر با این تجهیزات مفید و کاربردی در سیستم تهویه مطبوع محیط‌های صنعتی و حساس آشنا می‌شویم.

کاربرد فن ضد حریق :

در این بخش به کاربرد این تجهیزات که دلیل اصلی خرید فن ضد حریق می‌باشد آشنا می‌شویم. اصلی‌ترین کاربردهای فن‌های ضد حریق عبارتند از:

  • تهویه مطبوع بهتر محیط
  • جابه‌جایی و منتقل نمودن گرو و غبار قابل اشتعال و انفجار به بیرون از محیط کاری
  • خنک کردن و هوارسانی به محیط
  • تخلیه دود و گازهای سمی از محیط

می‌باشد. در بین این کارکردها تخلیه نمودن دود به طور کامل بدون احتمال احتراق و جرقه اصلی‌ترین کاربرد این فن‌ها است. این مکانیزم فعالیت به ویژه در محیط‌های کاری و صنعتی حساس که هرگونه جرقه‌ای می‌تواند خطرآفرین باشد بسیار ضروری است.

خرید فن ضد حریق

شاخصه‌های مهم فن ضد حریق کدام است؟

این فن‌ها از نظر ساختاری و طراحی دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از دیگر فن‌ها متمایز می‌کند. شاخصه‌های مخصوص این تجهیزات ضد حریق عبارتند از:

  • متریال به کار رفته در این فن‌ها از نظر مکانیکی از فلز یا پلی آمیدها ساخته شده‌اند. این متریال علاوه بر ساختار ایمن از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار هستند. در نتیجه اجزای مختلف فن ضد حریق ماند بدنه و پروانه دچار شکستگی نمی‌شوند. همچنین افزایش دما و قوس الکتریکی در این متریال مخصوص ایجاد نخواهد شد.
  • علت دیگر خرید فن ضد حریق برای محیط‌های حساس عدم ایجاد گرما هنگام روشن و خاموش شدن آن است.
  • در انتخاب مواد اولیه برای ساخت این فن‌ها به جلوگیری از تجمع و تخلیه الکتریسته ساکن توجه می‌شود. البته برای اطمینان بیشتر باید از سایر تجهیزات ایمنی برای این منظور هم در کنار فن ضد حریق استفاده کرد.
  • بالانس بودن پروانه‌ها و شکست در بعضی از قسمت‌های فن ضد حریق احتمال بروز حادثه را ایجاد می‌کنند. در نتیجه باید به صورت دوره‌ای کنترل‌های لازم از این تجهیز صورت گیرد.

می‌باشد. در محیط‌هایی که حساسیت بسیار بالایی داشته باشند تجهیزات مجهز به فن ضد حریق از طریق مانیتورینگ به صورت دائمی کنترل می‌شوند. این سیستم کنترل باعث جلوگیری از بروز هر حادثه و انفجاری در محل خواهد شد.

چگونگی خرید فن ضد حریق:

انواع مختلفی از این فن‌های ضد حریق در بازار وجود دارد. کیفیت ساخت و طراحی در این تجهیز اثر زیادی روی عملکرد آن دارد. در نتیجه باید از مراکز فروش معتبر تجهیزات سیستم تهویه مطبوع اقدام به خرید نمود. گروه تهویه سازه شار با سال‌ها تجربه و رزومه قوی در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌های خرید است. در هر محیط بسته به شرایطی که حاکم است نوع مخصوص مناسب‌تر خواهد بود. این اطلاعات به صورت کامل در زمان خرید تجهیز توسط کارشناس تهویه سازه شار در اختیار شما قرار می‌گیرد. کافی است با شماره‌های درج شده در سایت VEVT.IR تماس بگیرید. استعلام قیمت و ثبت سفارش نیز از طریق سایت گروه تهویه سازه شار انجام می‌گیرد. این مجموعه تجربه‌ و دانش روز را در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع در هم آمیخته است. به همین دلیل بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع و تجهیزات به کار رفته در آن را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

استفاده از فن ضد حریق چه مزایایی دارد؟

این تجهیزات برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط‌های کاری صنعتی و حساس به کار می‌روند. در واقع ایمنی بالای محیط کار از مهم‌ترین دلایل خرید فن ضد حریق محسوب می‌گردد. پس این آیتم را می‌توان به عنوان بهترین و اصلی‌ترین مزایای فن ضد حریق دانست. مزیت بعدی این فن در سیستم تهویه مطبوع کاهش هزینه‌های می‌باشد. چراکه احتمال انفجار و آتش‌سوزی با به کار بردن آن‌ها کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. پس هزینه‌های مربوط به تعمیر و یا تعویض دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی کاهش می‌یابد. رعایت استانداردهای بالا نیز از دیگر مزیت‌های فن ضد حریق به شمار می‌رود. این وسیله به کاهش یافتن احتمال حریق و انفجار در محیط کمک زیادی می‌کند. توجه به همه این موارد باعث می‌شود تا حتما از این قطعه‌ی کاربردی و مفید در سیستم تهویه مطبوع استفاده گردد.

قیمت فن ضد حریق چقدر است؟

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که انواع مختلفی از فن ضد حریق طراحی و ساخته شده است. هر کدام از این انواع نیز از متریال و برند مخصوصی هستند که روی قیمت نهایی آن‌ها اثر می‌گذارد. برای استعلام قیمت از فن مورد نظر خود از طریق سایت تهویه سازه شار اقدام فرمایید.

سخن پایانی:

خرید فن ضد حریق برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط‌های صنعتی و حساس ضروری است. در خرید این فن‌های ضد حریق باید به کیفیت و اصل بودن محصول خریداری شده توجه زیادی داشته باشید. شرکت تهویه سازه شار آماده عرضه انواع تجهیزات موردنیاز در سیستم‌‌های تهویه مطبوع می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *