ماموریت و اهداف

تهویه سازه شار، شرکتی تولیدی/بازرگانی است که با کنار هم قرار دادن اجزای راهکارهای روز دنیا و ساخت تجهیزات ویژه در داخل کشور، و انتقال تکنولوژی کنترل و تجهیزات مربوط به آن، بالاترین سطح استفاده از فن آوری و ابزار روز آمد را در ساختمان ها و پروژه ها فراهم می آورد.

ما تلاش می کنیم با به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی خود در کنترل و هدایت هوا، به پروژه ها کمک کنیم تا نتایج قابل قبول را به عالی تبدیل و مصرف انرژی را بهینه کنند.

شرکت تهویه سازه شار، برای پروژه های مختلف، راهکارهای ویژه ای ارائه می کند که ضمن رسیدن به بهترین شرایط آسایشی و امنیتی، سیستمی یکپارچه، پاسخ گو، قابل اعتماد و به روز داشته باشند و به بهترین شکل از سرمایه گذاری اولیه انجام شده در تهویه مطبوع ساختمان بهره مند شوند.

هدف ما بهره مندی پروژه ها، ساختمانها و صنایع از محصولات با کیفیت، سیستم های نرم افزاری طراز اول و سرویس های راه اندازی شایسته با خدمات واقعی پس از تحویل است.

کنترل هزینه ها

شرکت تهویه سازه شار، نماینده انحصاری برند های قابل اعتماد و با سابقه بین المللی است که محصولات تخصصی تهویه مطبوع را عرضه می کنند. مشاوره تخصصی رایگان این مجموعه و همیاری در انتقال کامل راهکارها و تکنولوژی به پروژه ها کمک می کند که با اطمینان بهترین انتخاب را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند.

تضمین نتیجه

طراحی تخصصی جریان هوا و الگوی توزیع در محیط های ویژه، اتاق های تمیز، تهویه صنعتی، محیط های لوکس و .. علاوه بر دانش تخصصی نیازمند تجهیزات کنترل و توزیع دقیق نیز می باشد. در تهویه سازه شار، امکان به کارگیری از این تجهیزات را فراهم کرده و تلاش نموده ایم نگرانی های استفاده از این سیستم ها به حداقل رسانده و مسیر  را برای ارتقاء فن آوری تهویه مطبوع ساختمانی و صنعتی هموار کنیم.

زمان کمتر ، بهره وری بیشتر

ما در تهویه سازه شار این اطمینان را به شما می دهیم که با افزایش سرعت انجام کار و حذف سعی و خطا در طراحی و اجرای سیستم های گوناگون، کوتاه ترین راه تا حصول نتیجه را با کمترین هزینه طی کنید. خدمات ما در تهویه سازه شار، در بخش های مختلف طراحی، انتخاب محصول، واردات، نصب و اجرا ، راه اندازی و مشاره رفع عیب سیستم های مختلف ، نتیجه تجربیات گرانقدری است که راه های آزموده شده امن را برای پروژه شما به کار گرفته و نهایت اطمینان را به ارمغان می آورد.

Facebook
Twitter
LinkedIn